

ការរក្សាព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួន និងព័ត៌មានហិរញ្ញវត្ថុរបស់លោកអ្នកអោយមានសុវត្ថិភាពគឺជា អាទិភាពរបស់យើងខ្ញុំ ប៉ុន្តែក៏មានសកម្មភាពដែលអ្នកអាចធ្វើដើម្បីរក្សាសុវត្ថិភាពធនាគារតាមអុីនធឺណែតរបស់អ្នក និងការពារការក្លែងបន្លំណាមួយ។ សូមអានការណែនាំអំពីធនាគាររបស់យើងដូចខាងក្រោម៖
គន្លឹះសន្តិសុខផ្ទាល់ខ្លួន
ដើម្បីប្រើប្រាស់សេវា កម្មវិធី ស្ថាបនា ម៉ូបាល ប្រកបដោយសុវត្ថិភាព សូមមេត្តា៖
លេខសម្ងាត់មានសារៈសំខាន់ខ្លាំងណាស់សម្រាប់ធ្វើប្រតិបត្តិការសេវាធនាគារតាមទូរសព្ទដៃ។ ធនាគារ ស្ថាបនា នៅតែលើកទឹកចិត្តឱ្យលោកអ្នកប្រើប្រាស់ដោយ មិនចែករំលែកលេខសម្ងាត់ទៅកាន់នរណាម្នាក់ឡើយ។ បង្កើតលេខសម្ងាត់ដែលរឹងមាំ ដែលតម្រូវពីធនាគារ ហើយទុកជាព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនតាមដែលអាចធ្វើទៅបាន។ លេខសម្ងាត់មិនគួររក្សាទុកនៅក្នុងឧបករណ៍ដែលមិនមានសុវត្ថិភាពហើយសូមធ្វើការផ្លាស់ប្តូរលេខសម្ងាត់ជាទៀងទាត់។
កុំឆ្លើយតបអុីមែលគួរឱ្យសង្ស័យដែលទាមទារព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួន / ហិរញ្ញវត្ថុ។ សូមចងចាំថាធនាគារ ស្ថាបនា នឹងមិនដែលផ្ញើអុីមែល ឬផ្ញើសារសួរព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នកឡើយ។
ប្រសិនបើអ្នកគិតថាព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួន/ហិរញ្ញវត្ថុរបស់អ្នកត្រូវបានលាតត្រដាង ហើយប្រតិបត្តិការដែលគ្មានការអនុញ្ញាតបានកើតឡើង សូមទាក់ទងធនាគារភ្លាមៗតាមរយៈ +855 (0) 23/81 999 010 | customercare@sathapana.com.kh ។ សូមបញ្ជាក់ថាព័ត៌មានទំនាក់ទំនងដែលអ្នកបានផ្ដល់ជូនគឺបច្ចុប្បន្នភាព។
អនុវត្តវិធានការសុវត្ថិភាពទាំងនេះ នៅពេលដំឡើងកម្មវិធី នៅលើទូរស័ព្ទរបស់អ្នក៖
- ដំឡើងតែកម្មវិធីដែលត្រូវបានទាញយកពីAppផ្លូវការប៉ុណ្ណោះ។ កម្មវិធីដែលមិនផ្លូវការអាចជាកម្មវិធីក្លែងក្លាយដែលអាចទាញយកព័ត៌មានរបស់លោកអ្នកបាន ។ App ផ្លូវការគឺ Apple App Store ឬ Google Play Store។
- ដំឡើងការអាប់ដេតកម្មវិធីចុងក្រោយបំផុតនៅលើទូរស័ព្ទរបស់អ្នក។
- នៅពេលដំឡើងកម្មវិធី សូមចងចាំអំពីការសិទ្ធដែលបានផ្តល់ឱ្យ។
ការពារប្រសើរជាងព្យាបាល។ អនុវត្តវិធានការសុវត្ថិភាពទាំងនេះ នៅពេលដំឡើងកម្មវិធី នៅលើទូរស័ព្ទរបស់អ្នក៖
- អានព័ត៌មានលម្អិតអំពីប្រតិបត្តិការនៅក្នុងការជូនដំណឹងអំពីការបញ្ជាក់ដោយប្រុងប្រយ័ត្ន។ បញ្ជាក់ ថា សារ បង្ហាញ ពី សំណើ ប្រតិបត្តិការ ពិត របស់ អ្នក។ សូមពិនិត្យមើលថាលេខគណនីនោះត្រឹមត្រូវ។
- ពិនិត្យមើលការចូលចុងក្រោយ និងប្រវត្តិប្រតិបត្តិការរបស់អ្នកជាទៀងទាត់សម្រាប់ប្រតិបត្តិការមិនប្រក្រតីណាមួយ ហើយជូនដំណឹងមកយើងភ្លាមៗតាមរយៈ +855 (0) 23/81 999 010 | customercare@sathapana.com.kh ប្រសិនបើអ្នកសម្គាល់ឃើញប្រតិបត្តិការមិនស្គាល់លេចឡើងនៅលើគណនីរបស់អ្នក។
- ស្កេនកុំព្យូទ័ររបស់អ្នកជាប្រចាំដើម្បីជៀសពីមេរោគ និង spyware ។
- ទាក់ទងមកពួកយើងភ្លាមៗ នៅពេលអ្នកផ្លាស់ប្តូរព័ត៌មានលម្អិតទំនាក់ទំនងរបស់អ្នក។
- កុំបង្ហាញព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នកដោយចេតនាទៅកាន់គេហទំព័រដែលសង្ស័យ។
- សូមបញ្ជាក់ថាអ្នកបានអាន និងធ្វើតាមការណែនាំដោយប្រុងប្រយ័ត្ន មុនពេលប្រើ SMS-OTP (One Time Password) របស់អ្នក។
របៀបនៃការស្នើសុំ
សូមអញ្ជើញមកកាន់សាខារបស់យើងខ្ញុំ
ជួបជាមួយអ្នកជំនាញរបស់យើងដែលនឹងផ្ដល់ការស្វាគមន៍យ៉ាងកក់ក្តៅ និងណែនាំអ្នកអំពីដំណើរការពីដើមដល់ចប់។
ទាក់ទងមកកាន់លេខទូរស័ព្ទទំនាក់ទំនង 24/7 របស់យើង
សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមទាក់ទងមកយើងតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទ +855 23 999 010 | +855 81 999 010
ផ្ញើអុីមែលមកយើងខ្ញុំ
សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម សូមអុីមែលមកយើងខ្ញុំតាមរយៈ customercare@sathapana.com.kh
ទម្រង់សាកសួរតាមអនឡាញ
សូមបំពេញទម្រង់បែបបទសម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែមនៅទីនេះ ក្រុមការងាររបស់យើងនឹងទាក់ទងទៅកាន់លោកអ្នកឆាប់ៗតាមដែលអាចធ្វើទៅបាន។
ចំនួនអ្នកចូលមើលទំព័រនេះ